Mr Ågren

Har inte tid att skriva så mycket.. Njuter av lovet, sover oftast så länge som möjligt och bara myser.
Besök av Ågren i fulla drag, men det är inget ovanligt... Hojj!
Tänkte plugga teori så man kanske klarar det där provet, det där med övningskörningen går inge bra heller. Eller de är ju så att mina föräldrar inte ids och det gör mig tokig för jag vill inte kugga på uppkörningen. Men vafan kan jag göra, om jag nu kuggar så får jag väl göra om de. Jobbigt bara om det nu är pga andra man kuggar.
Inga bilder den här gången heller, orkar inte resa på mig haha.
Är fortfarande sjuk och det är asjobbigt, men känns ändå som att jag är på bättringsvägen så kanske inte är sjuk hela lovet i alla fall. Dricker hostmedicin och käkar halstabletter för att det ska kännas bättre!
Nyår... Inga direkta planer så där, men god mat och någon cider blir det väl :) Sen så blir det party med Emma Dahlberg nästa helg för hon fyller ju år snart. Men partyt är någon dag innan själva födelsedagen. Jag ska ta det lugnt med cider då också så man inte får besök av Mr Ågren igen...
Ne nu måste jag sätta igång och plugga. Puss&Kram /Alex

Kommentarer
Postat av: lottis

kämpa på, nog ska det gå bra!

aldrig kul med ångest, men det kommer kännas bättre snart :)

PUSS

2008-12-29 @ 12:12:51
URL: http://charmlottan.blogg.se/
Postat av: Åsa

"mr Ågren", klyftigt ;)

2008-12-29 @ 14:32:16
URL: http://aawjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0