Asbra :)

Hade körlektion idag och uppfång i motlut gick asbra, tror läraren var lite stolt över mig ^^ Fast det var ju bara tredje gången jag hade körlektion, men har redan en till lektion imorgon. Och så sa hon idag att jag måste läsa till teoriprovet underlovet ;) Så förhoppningsvis har man körkort i januari. Hoppashoppashoppas :D Hehe.
Får se då om det blir att fara till Luleå och julhandla lite nu till helgen, hade varit roligt iaf.
Jag och Linn blev färdig med matrialet till våran partybok idag och det är härligt!
Vi har ju då ett UF-företag och där ska vi skapa en produkt som då är en partykorg med spel som t.ex. flaskan pekar på, suck&blow och lite annat. Men också en partybok med drinkrecept och en massa annat smått och gott, men också andra roliga saker. Den kommer att kosta ca 150 kr och är någon av er som läser det här nu intresserad av våran partykorg kan ni skriva ett mail till [email protected] eller lämna en kommentar. Hihi ^^ Men vi kommer vara med på skyltsöndagen här i Gällivare och säkert på vintermarknaden också.
Ikväll är det väl tänkt att bara kolla film och mysa. Börjar känna mig en aning trött och det är inte roligt.
På onsdag ska vi till Finland med klassen och ska gå på någon föreläsning och kolla på Tomtelandet :P Tror det kan bli trevligt. Så ska Linn sova här imorgon till onsdag då och det ska bli roligt. Vi ska kolla filmen Torkel i knipa haha ;)
Nu ska jag slå på tvn och kolla om de finns något bra där..
Puss&Kram /Alex

Kommentarer
Postat av: lottis

vem ska du till lule med och när? :D

2008-12-02 @ 20:11:30
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0