en annorlunda söndag

Min kusin och hennes 2 döttrar var här och hälsade på i lördags och lilla Lisa lyckades få mig att lova att jag och hon skulle sova över hos min syster igår. Det var ändå trevligt, vi bastade och bara mös. Idag när jag vaknade hade jag en aning ont i ryggen, är ju som van vid min väldigt mjuka säng. Jag älskar min säng! ^^
Snart ska Linn komma hit och vi ska fixa med lottdragningen, vi sålde lotter på Kåkstan i söndags när vi stod där på dan och försökte sälja våra korgar. Så idag har en lycklig vinnare vunnit en partykorg ;) Hehe.
Senare ska jag mest troligt med Vicky på stan, behöver bara låna lite pengar av mamma och pappa. Så jäkla jobbigt att inte ha nå pengar, har inte ens kunnat fylla på mobilen än.. Men förhoppningsvis får man refillkort och sånt i julklapp.
Nu ska jag kila, fixa till mig och ta på mig lite andra kläder.
Puss&Kram /Alex

Kommentarer
Postat av: lottis

min mamma är den lycklige vinnaren ;)

2008-12-28 @ 16:23:45
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0