En dag i taget :)

Hade det riktigt trevligt igår även om tåget och bussen inte var så bekväma ;P Hittade en svart lång stickad tröja och en svart lång tubtopp på Gina Tricot, efter de hade jag inte råd med så mycket annat fast jag inte behövde betala för maten ^^ Menmen, sånt är livet ibland. Hittade ett par riktigt fina pumps på Din sko som jag vill ha!
Har haft många funderingar på den senaste tiden... Det enda jag kan göra är ta en dag i taget och vänta och se.
Har varit till Linn idag och kollat på hennes och Daniels nya köksbord, mycket fint måste jag säga.
Nu snart ska jag övningsköra, sen baka med Åsa och Amanda och sen blir de nog att snurra på stan med Sonny och hans vänner :) Har varit så skönt att inte fara ut den här helgen. Tror jag kör på de nästa helg också ^^
Nå men nu ska jag kila, ha en bra kväll!
Puss /Alex


Kommentarer
Postat av: Emma

va menardu?

klart du ska ut under lucia? : D

2008-12-07 @ 21:48:44
URL: http://emmalaarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0