Fan alltså!

Jag blir så jävla förbannad! Alltid något som ska förstöra när jag är glad.. Säger ju det, alltid när jag har blivit glad och kanske något bra har hänt så ska någon jävel förstöra allt. Så var det igår i alla fall.. Var på så jävla bra humör sen öppnar någon käften. Inte bara de, man måste se den där jäveln som jag aldrig mer vill se... Tänk vad andra kan påverka ens liv egentligen, påverkar ens val, hur man mår och mycket mer. Det är synd att man inte bara kan omge sig bland människor man mår bra av, men man försöker ju så gott man kan.
Men trots allt det där kan jag ändå påstå att jag är glad :) Just med tanke på vilka männsikor jag umgås med. Det är tur att man har nära som kan få en att tanka på annat när allt är svårt, även om de inte vet om de ;)
Nu ska jag käka lite i alla fall, skriver kanske mer senare.
Puss /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0