Fyfan...

...vilken lättnad! :D Nu känns livet en aning ljusare och mindre ångersamt.
Sitter hemma och har otroligt tråkigt. Men ska väl ut och snurra med Sonny och Ville sen i alla fall.
Lotta och Linn har ju inte hört av sig så det ser inte ut som att vi skulle hitta på nå.
Nu Är det jullov! :D Skönt som tusan också. Och veta att man inte har det där provet i företagsekonomin efter lovet känns otroligt skönt,
för fattade ingeting alltså.. Men måste plugga till teorin som ett litet psyk!
Har i alla fall varit på avslutningen idag, sen for jag,  Linn, Emma och Lotta och käkade på Kina, sen handlade vi julklappar och sen har jag bara tagit de lugnt hemma :) Nu pratar jag och Emma Larsson om nyår, funderar på att hyra någon lokal kanske och bara ha det roligt ett par stycken. Hade ju varit trevligt ^^
Menmen, nu ska jag kila. Ha en bra kväll och ett bra lov alla som har det!
Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0