Hmm

Grattis till Sonny för han har klarat C-teorin idag! :D
Funderar på att fara ut ihelg, men kan inte riktigt bestämma mig. Hade ju som varit roligt, menmen får se..
Idag har jag då börjar mitt nyttiga liv, men har redan hunnit käka lite godis hos Linn haha. Men ska käka nyttigare mat i alla fall och inte hålla på att beställa och sånt shit. Lite godis har aldrig skadat någon ;)
Tänkertänkertänker. Finns så mycket jag ångrar av mina val jag har gjort förut, så mycket som hade kunna vara annorlunda. Fast inte finns det mycket man kan göra åt saken nu, får försöka gör det bästa av det hela bara..
Men oron finns där fast jag vill det eller inte...
Imorgon har jag ännu en körlektion och det ska bli roligt, men måste börja spara lite på dom så jag har kvar någon till just innan uppkörningen. När jag nu har den :P Hoppas det blir att boka snart!
Nu ska jag kika lite tv och ta de lugnt, kanske ta en snabbdusch och fixa mig lite så man inte ser så sliten ut haha.
Ha en bra kväll! Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0