Hojj..

Blir en aning irriterad, men kvällen är ju på sätt och vis ändå räddad. Ska vara med brudarna innan de far på tha krog och sen kanske ragga med åsi och hennes brudar. Annars ska jag nog bara mysa framför en film hemma och ta de lugnt med min förkyldning.. Har blivit så satans förkyld alltdå :( Hostar snart ihjäl mig.
Jag hade behövt plugga teori förtusan!
Är hos Lotta nu i alla fall, hon är i duschen och när hon kommer ut därifrån ska vi väl ta en kaffe. Sen bär det väl av till Linn på en så kallad förfest :) Ska bli trevligt även om jag  inte ska dricka. Fast har fan lust, men brist på pengar och alkohol... Sen har jag ju som  sagt inte rätt hälsa för det heller.
Lägger väl på nå bilder från igår senare ikväll eller imonrgon. Ha en sån rolig kväll!
Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0