Leds..

Är så jävla leds, orkar inte ens försöka nå mer..
Ikväll efter dansen blir det nog att ta de lugnt, hitta på nå med Sonny :) Vi har pratat om sällskapsspel haha. Men de är ju trevligt och kan vara roligt beroende på vilket spel det är. Vicky frågade om jag skulle med och fika men jag har ju inga pengar :( Fast vi skulle väl ta det en annan dag, men hon hinner inte imogron. Vi har typ aldrig tid när den ene har tid, jobbigt och frustrerande men det löser sig väl.
Åsa skulle kanske inte på dansen idag.. Tråkigt att vara där utan henne, men de finkar väl. Har ju överlevt det en gång tidigare så haha :)
Och tjejerna där är ju riktiht trevliga.
En annan sak jag är leds på är att det bara är jag som måste hjälpa till hemma med matlagning och städning, mm. Min bror behöver då fan inte göra nå sånt, han bara lägger sig efter sin praktik och sover tills maten är klar. Är alla föräldrar så eller är det bara mina som inte riktigt tänker rätt? Vill flytta hemifrån och göra allt på mitt sätt och slippa höra massa gnäll vad man ska göra och när man ska göra de. Annars tycker jag faktist att de är roligt att laga mat och städa är inte så farligt jobbigt, men när man är fler i en familj kan väl alla hjälpas åt :b
Ska kila nu då, puss&kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0