NERVÖS! ;D

Idag har jag då bokat uppkörningen och teoriprovet! Nervöst värre.. Hur ska det gå för mig? Bra förhoppningsvis :P
Linn har lovat att fråga en massa när vi är ute och åker bil. Nu måste jag sätta igång ocg pluggapluggaplugga. Inte länge kvar med andra ord ;b
Men när det är avslöjar jag så klart inte.
Men det är inte det enda jag är nervös för, varför ska det vara så jobbigt att träffa nya människor.. Det är ju roligt, men önskar att jag var mindre blyg.
Är så rädd för att säga fel saker :P
Idag var balklänningen beställd, blev den som jag har lagt upp en bild på i förra inlägget. Var sugen på den här också:
från asos

Men lite för mycket party.. Men om den som jag har beställt inte sitter fint kanske jag beställer den här i stället :)
Nu är man nervös inför balen också haha, men det är ju ett tag kvar dit ^^
Längtar mycket till själva studenten, det ska bli väldigt roligt. Men nu har Linn beställt den klänningen som jag vela ha till studenten, attans.
Får försöka hitta någon lika fin (: Hihi.
Nu ska jag kolla tv och ta de lugnt tills maten är klar.
Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0