Sluuut

Känner mig helt slut, vill bara ha lov nu! Finns inget som jag är mer leds på än skolan.. Eller mina tänkar och känslorna som kommer med dessa tankar är jag också väldigt leds på...
Slut pengar på mobilen har man och slut pengar till att fylla på mobilen har man också. Hade varit fint att vinna lite pengar på den dära trisslotterna, men ikket :P Jag vinner fan aldrig på lotter.

Här kommer lite bilder från i fredags:

hos andrej  glad hos andrej haha

hos andrej hos andrej som var hos andrej

Har inte ens varit i skolan idag, orkade inte stressa upp till det där skitet. Så kom Linn och Emma med värsta goda frukosten till mig, kyckling/curry baguett ^^ Sen tog vi en kaffe och sen stack dom.
Vet inte vad jag ska göra ikväll.. Kanske bara blir att sitta hemma och ta de lugnt, försöka plugga lite :b
Jaja, ska kolla tv eller något i den stilen nu. Puss /Alex

Kommentarer
Postat av: lottis

söta ni är :) jodu, jag vill också ha lov!!

2008-12-15 @ 18:33:52
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0