Studenten

Linn har ju då beställt den här till studenten som jag verkligen vill ha:
från asos.com

Så hittade jag en annan jag hade kunna tänka mig, men så klart finns den inte i min storlek :(
Så har ser den ut i alla fall:
från asos.com
Fast den var ganska dyr, men det gör ju inget ;b Men det hinner säkert komma in ganska många fina efter jul, så då kan jag beställa då istället. Kanske hittar någon ännu finare ^^

Hade inte så mycket annat på hjärtat. Har så jäkla tråkigt bara... Så ska väl slå igång tvn nu igen och bara slappa tills jag har något att göra. Är ju faktist ganska skönt ändå att bara ligga i sängen och ta de lugnt :)
Men ha en så bra kväll! Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0