Tisdag

Har varit en skön dag i skolan, fast gick ju inte på den sista och de var ju tur för de blev ingen lång lektion :P
Var hemma och mös istället ^^ hihi.
Ikväll har jag bara färgat mammas hår och suttit framför tvn och tagit de lugnt. Borde läsa lite teori, men känns som att inget kommer att stanna i huvudet pga att jag är så jävla trött.. Blev inte så mycket sömn inatt ;b Som vanligt. Har bestämt mig för att det inte ska bli en så sen ikväll idag.
Idag är det ju Titanic på 3an tror jag, ska nog kika lite av den i alla fall :) Sen sooova!
Vill ha lov förtusan, nununu!!! Vill inte gå till skolan imorgon..
Jaja sov gott sen, puss&kram /Alex

Kommentarer
Postat av: lottis

sluta mys din fuskis ;)

2008-12-16 @ 22:02:43
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0