Torsdag

Idag har jag ingen extra dansträning för tränaren skulle på julfest på Nordan. Tråkigt men ändå rätt skönt så man hinner få lite annat gjort :P Jag och Linn är klara med våra partykorgar nu, ska bara göra de fyra sista.
På söndag ska vi sälja på Kåkstan, förra söndagen blev det ju inte att vi var där och sålde eftersom partyböckerna inte var färdiga. Men Grafex har gjort tryckfel i böckerna :/
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men något roligt förhoppningsvis. Har typ lust att spela kort eller nå :)
Ser ut som att de blir att fara ut på fredag iaf, ska bli mycket trevligt ^^ Måste bara hitta någonstans att börja.
Imorgon är de lucia på skolan, sen fika hihi. Sen har jag körlektion och sen ska jag hem och sova ;P
Har varit så trött på den senaste tiden.. Jaja, men nu ska jag kila.
Puss /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0