Hojjhojj..

Idag har jag och Linn jobbat över, skulle ha slutat kl 2 men jag kom hem först kl 4 :P Nu är våran produkt färdig förutom partyboken som Grafex eller vad dom nu heter ska trycka. Hoppas det blir färdigt till helgen för det är då vi ska stå på Kåkstan och sälja. Hoppas vi får sålt några :)
Idag har jag dansträning, ser fram emot det! Och imorgon bär det av till Luleå med Sonny :D Förhoppningsvis hittar jag nå fina kläder på Gina Tricot och HM. Hade som behövt det i alla fall.
Det var jätte mysigt i Tomteland igår, tog några bilder.

tomteland kramar snögubbe jag som tomte

Nyss kändes alltså så jävla bra, men självklart ska allt förvandlas till skit. Fattar inte vad det är egentligen, men när allt börjar kännas bra ska alla bara bli så konstiga.. Tur att man har någon som gör en glad iaf.
Längtar bort här ifrån och imorgon får man åka bort i några timmar i alla fall. Menmen...

Grattis på Dig Mela! :D Imorgon kommer vi med presenter och så käkar vi tårta och har roligt!

Puss&Kram /Alex


Kommentarer
Postat av: lottis

du klär inte att vara tomte ;) men om jag är riktigt snäll kanske jag får massa julklappar av dig iallafall hih

2008-12-04 @ 22:21:12
URL: http://charmlottan.blogg.se/
Postat av: antonialabba

naaw : ) min tomte.

2008-12-10 @ 10:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0