Vänner

Sitter och kollar vänner nu, tycker det är en väldigt bra serie :) Jag är en ganska stor seriefan haha.
Har varit och fikat nyss och det var mycket trevligt. Var nervös helt i onödan, som jag oftast är :P Det är jobbigt att vara så blyg som jag, men det konstigt att folk som träffar mig inte tycker att jag verkar ett dugg blyg.
Jag borde verkligen göra bort lite företagsekonomi men jag hittar verkligen ingen motivation till det..
Är det någon som vet en bra sida där vars jag kan hitta en klänning till balen? Börjar känna mig lite stressad när det gäller just att hitta en klänning.. Vill ha någon fin som inte är så där jätte balig ;b Men finns ju rätt många fina på asos.com. Ska nog beställa en därifrån mest troligt :)
Jaja, ska kila nu och försöka plugga lite. Ska nog ringa Linn också hehe.
Puss /Alex

från asos, hade kunna tänka mig att ha den på balen
Vill ha den här klänningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0