Absofuckinglutely

Har varit en riktig slapp dag idag, skola sen har jag bara slöat hemma.
Fick ett oväntat telefonsamtal igår, men det visade dig vara ett positivt. Skönt att få säga hur de ligger till.
Men är ändå arg, är så jävla leds på att folk ljuger bara för att rädda sitt eget skinn. Men vafan kan man göra åt saken, inte ett skit.. Jag har då lärt mig att det inte hjälper och förhoppningsvis lär sig andra också de.
Var vaken till kl 4 i natt, så har varit jävligt trött hela dagen. Men ändå kan jag inte komma i säng tidigare :b
Imorgon börjar jag kl 8, hade tänkt att fara och träna efter skolan, sen träffa vicky om de hinns.
Vet ni någon bra skräckfilm som jag hade kunna ladda ner? :)
Nu tänkte jag krypa under täcket och sova lite så jag orkar upp imorgon. Ha en bra natt!
Puss&Kram /Alex


Roligt... Fick just ett samtal av någon kille som sen börjar stöna i telefonen. Är så jävla leds på såna idioter! Ah har bara lust att skjuta skallen av dom!! Hoppas dom ringer igen för nu är jag förbannad. Hoppas nå jävla hemskt händer dom.
Nog om det, nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0