Brr kallt

Igår var jag med Lotta hela kvälle, vi kollade Pulse och åt godis och sen for vi iväg och busade på stan :)
Vi övade även på att saldda haha. Men mest så snurrade vi bara och vi unnade oss en halv pizza också. Gott som tusan var det! Vi satt på Manuella ganska så länge, nog länge så jag hann bli påhoppad utan anledning.
Fattar inte varför tjejer ska vara så.. så... ja ni vet :P Jag har inget med henne att göra, känner inte ens människan. Är inte skylldig henne något och vill hon snacka kan hon göra de med någon annan. Men säger hon nå mer får hon skylla sig själv, för nå kan jag säga mycket mer än igår.
Annars var de jätte trevligt :) Lotta och hennes vovve Troja sov över hos mig och mysigt var de. Och väldigt längesen för den delen också. Måste fara till henne och hälsa på i Piteå när jag har pengar.
Men nu har jag en massa plander vad jag ska göra med studiebidraget ;) Längtar tills det kommer!

i bilen i lottas bil

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, tänkte nog höra med Åsa om hon har lust att hitta på nå :)
Tror faktist att jag ska ta och ringa henne nu.
Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0