Bus ;)

Idag har jag och Linn äntligen kollat kopps :) Men efter ett tag märkte jag ju att hon sov och då tänkte jag att jag skulle busa lite. Stoppade godis innan för hennes kläder på ryggen och i örat, men när hon inte vaknade av det börja jag tänka på min vattenspruta ;) Jag tog mobilen, började filma och gav henne en dusch. Hon såg väldigt arg ut men sen börja hon skratta när jag vek mig av skratt. Blev inte bättre när jag kollade på videon om och om igen, skrattade tills jag grät. Sen var filmen slut och vi hann inte se vem som åkte ut från Idol.. Dom var ju ganska duktiga :)
Imorgon vet jag inte alls vad som händer, men borde fara och träna i alla fall. Men vill göra nå roligt till kvällen.
Nu ska jag kolla tv eller min skräckfilm som jag inte har sett ännu, men lite läskigt att se den själv :P Men det är inte så mycket man kan gör åt saken.. Nånå, men nu är de dags att kila. Sov gott! Puss  /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0