Förvånad..

Fick ett oväntat sms ikväll och jag kan inte påstå att det inte var efterlängtat.. Skönt att få det ur mitt huvud i alla fall, kanske man kan gå vidare med huvudet lite högre upp. Började skaka i hela kroppen när jag läste det, tror inte de är normalt men de var väl chocken.
Sen har jag lyckats ganska bra med att hålla mig positiv och skaka bort alla negativa känslor :)
Förresten så har jag och Linn ett eget UF-företag nu. Emma och Åsa bestämde sig för att göra egna arbeten, så då har jag och Linn ändrat hela affärsidén och produkt. Tror de kommer gå asbra för oss för vi fick värsta bra idén. Förhoppningsvis i alla fall. Men tänker inte avslöja vad det är, ännu ^^ Hihi.
Har varit på en föreläsning ikväll som var nästan två timmar, men värt de eftersom vi får ta ledigt fyra timmar från företagsekonomin. Så börjar först kl ett morgon, men jag och Linn ska jobba med företaget på morgonen och enligt henne kommer jag inte få sova länge ;P Men jag är ju hennes bitch haha.
Bäst att jag försöker sova nu, tror inte att hon blir så glad om jag är trött ;) Ha en bra natt!
Sov gott, puss /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0