Freeedag! :D

Det gick bra på körlektionen igår, men lite fummel blev det ju för att jag var så nervös :) Nästa lektion blir på onsdag.
Var inte ens hem igår på hela dan. Var i skolan, for till Linn efter skolan och fixade med vårat företag, for på bilskolan, for till Linn och åt och fortsatte
med företaget, sen for jag till Emma och var med henne och Antonia :) Kom hem först vid 12.
Ikväll ska jag ut med Linn, Emma och Lotta iaf och förhoppningsvis förljer några till med. Det är ju World cup här i gällivare, så de är ju säker många
på krogen. Förhoppningvis lite nytt och roligt folk ;P
Hojja, de har blivit rätt mycket att fara ut på den senate tiden iaf om man tänker på att jag kanske ska nästa helg med Amanda och dom.
Men vafan jag har ju fyllt 18 nyss så ;D Jag hinner ta de lugnt.
Nu måste jag kila och duscha och sen börja fixa mig. Hoppashoppas vi får en rolig och lyckand kväll! ^^
Lägger upp bilder imorgon. Ha det bra!
Puss /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0