Happy ^^

Idag är jag glad för att jag har ÄNTLIGEN fått tid för övningskörningslektioner på bilskolan! :D
På torsdag ska jag dit och testa min kunskaper haha. Mamma måste övningsköra med mig en gång innan så jag inte är helt borta. Min föräldrar har varit och är ju väldigt dålig på att ta sig tid för de...
Sen så har de börja gå framåt för mitt och Linns företag :) Vi har försökt sälja reklamplatser men typ 10 st har inte varit intresserade, men så fick vi lite nummer av våran kontaktperson så nu har vi sålt en i alla fall ;)
Ikväll vet jag inte riktig vad jag ska hitta på, kanske fara och träna. Nu blir de att kolla That 70s show, älskar den serien ^^
Så nu kilar jag, puss&kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0