I think i'm gonna be okej

Det här varit en rätt händelsefull dag idag. Linn kom hit på morgonen så gjorde vi lite företags saker, sen engelska i skolan, var hemma ett tag, for på stan med Emma Larsson och Antonia och köpte strumpbyxor och glitterspray till håret, for sen på dansen och nu sitter jag bara här och tar de lugnt. Varken Åsa eller Vicky var på dansen idag, men de var roligt i alla fall. Vi gick igenom nya danssteg till dansen vi håller på med och skrattade en hel del :)
På stan var det också väldigt trevlig, de pratades väldigt mycket och blev en hel del skratt där också ^^
Längtar till fredag! Hoppas bara att de löser sig med ställe att vara på. Min föräldrar kanske är snälla och låter oss vara hära, för de sitter ju ändå bara i
tvrummet och vi behöver ju bara köket ett tag och sen kan vi ju vara i mitt rum.
Menmen, får se hur de blir. Och nu är jag på jakt efter ett linne som är helt spårlöst borta. Jag tror de är hos Emma Hägg och hon tror att hon har lämna
tillbaka det, så nu letar båda haha.
Imorgon börjar jag först tio över tolv, så ska till Linn och så ska vi toppa håret på varann.
Sen på kvällen kanske så ska hon färga mitt och och lite sånt :) Sen i skolan måste vi planera inköpslistan till fredag.
Jaja, ska leta vidare nu. Puss&Kram /Alex

Tror att saker och ting kommer att fixa sig nu, känns som att jag är på rätt väg för en gångs skull..
Fast de brukar ju vända just efter jag har sagt de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0