Ja må jag leva

Idag fyller jag då år. Emma, Linn, Lotta, Mela, Åsa och emma Dahlberg har varit och grattat mig och en av mina mostrar. Kommer väl någon i morgon också. Annars har de varit en rätt tråkig dag...
Men igår hade vi väldigt roligt. Var förfest här hos mig och vi blev ju ett par stycken ;) Jag blev väldigt full efter "Ful drinken" som var en av presenterna av tjejerna. De var en plastmugg vars de stod ful drinken på och alla som var här skulle hälla något av det de drack, så det blev ju lite öl, cider och sprit. Men den blev inte så farigt äcklig, jag drack ju trots allt upp den efter några hade fått smacka av den.
Sen bar det av på krogen och där ifrån har jag inte så många minnen haha. Men har mått skit i dag och är fyll med blåmärken så kan tänka mig att det blev några drinkar där också :P
Det här smakat jävligt bra med smörgåstårta idag som ni kanske kan tänka er. Har inte ens ätit nå vanlig mat idag haha :) Nu ska jag kolla film eller nå och käka lite ost och kex för ingen hade varken tid eller vilja att hitta på nå med mig ;( Men ha de så bra, puss&kram


emma, jag & några andra


Kommentarer
Postat av: mela

ALLT I PÅSARNA!! ;)

2008-11-01 @ 23:06:41
URL: http://miikaaeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0