Kvällen

Trodde de skulle bli en tråkig hemmakväll, men Åsa vela att jag skulle följa med och handla och så for vi till Emma och tog en kopp kaffe/te :) Pratade om allt möjligt och bara hade det trevligt.
Just nu kollar jag på My name is Earl, den är rätt bra. Annars så pratar jag med lite gött folk på msn. Börjar faktist bli rätt trött, så jag tror jag ska försöka sova lite tidigare än igår :P
Hade egentligen inte så mycket att skriva.. Men hittade en bil på mig och Linn som jag tyckte om av någon på Emmas pixbox från ihelg. Den var som härlig på något sätt. Tar och lägger upp den vettja ;)

tjejkvällen

Men nu ska jag ta och tvätta bort sminket och sånt och sen krypa ner under täcket.
Sov gott, puss /Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0