Lördag

Då sitter man här med mjukisbyxor och bara tar de lugnt. Är inte ett dugg bakis och det är jag väldigt glad över. Tog de lugnt och blev inte packad som jag lovade. Så skönt att vaka upp och veta vad man har gjort och slippa all ångest. 
Så de blev en riktig trevlig kväll igår :) Tacosen var god som tusan! Tyckte att det var synd att vi inte var hos Emma längre än vad vi var.. Menmen, nästa gång kanske man inte bhöver fara på krogen ;P
Här kommer lite bilder i alla fall.

ser lite rockig ut :P  
 

Vill ni se mer bilder kan ni kolla på facebook.com :)
Nu väntar jag på att Lotta ska höra av sig. De är tänkt att vi ska kolla film eller nå. Emma skulle kanske också vara med.
Men min dator krånglat så mycket så kanske inte kan ladda hem någon film :/
Nu ska jag kila i alla fall, ha det bra!
Puss&Kram / Alex

Kommentarer
Postat av: Anonym

och nästa gång kanske jag får vara med?:)

2008-11-18 @ 21:21:04
URL: http://hannavictorianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0