Nu så :)

Nu har jag bestämt mig, inge mer tänka tillbaka. Nu ska jag gå vidare i mitt liv och starta om på nytt. Bara att försöka skaka bort känslorna. Klart att jag kommer sakna vissa studer och längta tillbaka och jag kommer fortfarande ångra visa saker som har skett, men nu ska jag inte de låta det tynga mig :) Jag vinner inget på att göra så här mot mig själv. Visst kommer jag vara nere vissa dagar, men jag får försöka tänka positivt. Hade en väldigt bra pratsund med en väldigt bra vän inatt som också fick mig att börja tänka om. Bra saker händer och ibland får man vänta lite bara.
Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, har då bara legat i sängen hela dan så nu börjar jag känna mig lite rastlös.. Ska nog höra med någon av tjejerna om de har lust att hitta på nå, Linn sa ju trots allt att jag skulle komma och äta kladdkaka :) Fast hon har alltid så fullt upp ;P
Snart mat, börjar bli riktigt hungrig eftersom jag inte har ätit någon bra frukost.
Men ha en bra kväll! /Alex

på väg från linköping

Kommentarer
Postat av: åsa

GEEEERÄJRÅÅÅ, den är snygg :)

2008-11-09 @ 19:08:39
URL: http://aawjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0