Nya tankar

Blev utmanad idag, men jag ids inte ta utmaningen ;) Tror inte ens att jag vet 7 personer här som jag kan utmana.. Men jag kan skriva upp de där sju sakerna i alla fall :)


1. Jag älskar glass och allt annat som är sött
2. Jag blir knasig när jag är trött och sen äter något, speciellt socker
3. Jag sjunger nästan alltid när jag åker bil
4. Jag tror på spöken
5. Jag blir ofta nere, ibland utan anledning
6. Jag hatar att vara rädd och ensam
7. Jag har nästan alltid tråkigt när jag är hemma

Har funderat någon dag nu och jag har kommit fram till att det suger att vara singel. Hur underbart är det inte att ha någon man kan dela allt med, både glädje och sorg? Tror inte att det finns något jag längtar mer till än att hitta en person man vill vara med dag som natt. Att vara ensam är ingen höjdare och singellivet var inte så roligt som alla trodde. Menmen, den som väntar på något gott kan inte vänta för länge :) Eller hur de där ordspråket nu gick..

Och nu börjar jag verkligen tro att folk är rädda för mig. Åkte med en buss till skolan en morgon som är framme vid 8, hela bussen fylldes men ingen vågade sätta sig på plastsen brevid mig fast jag satt längst in och hade väskan på golvet. Man hade kunna tro att jag luktar illa eller nå :P Eller att jag ser ut som världens bitch. Fast i och för sig kan jag se rätt sur ut på mogonen när jag är trött ;) Haha.

Menmen, snart kommer väl Vicky och ska fira mig i efterskott :) Så då blir de att fika och ta igen lite förlorad tid, ska bli mycket trevligt. Ha det så bra! Puss /A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0