Ojoj

Idag har jag gjort väldigt mycket. Dagen började med att jag tog en bussresa på 45 min hem till Linn, vi toppade varandras hår, for till skolan och hade projektarbete alltså höll vi på med företaget, så for vi och försökte sälja reklamplatser men gick inte så bra, sen var vi på möte på banken, sen så var jag hem och åt, sen for vi till Linn och så testade hon göra frisyren på mig som jag ska ha imorgon, så färgade hon håret på mig, sen så for vi till hennes mamma och tog en kopp kaffe och sen skjutsade hon hem mig :)
Men det har varit mycket trevligt. Lär bli rätt fullt upp imorgon också för det ska handlas, fixas och sen festa och innan de så blir de ju skola. Börjar kl 8 :( Men det är sånt man får ta haha. Men ikväll ska jag somna lite tidigare.
Min ekonomi är inte den bästa just nu, var till och med göra en liten budget för att kolla vad allt kostar som jag vill unna mig själv och se om jag har råd med allt ;P Är 150 kr kort, så skippar pizzan efter krogen och får se till att maten inte kostar så mycket som vi ska äta imorgon.
Fyfan vad jag saknar Turkiet nu alltså, har ju varit så jävla kallt idag.. Där var de så vart och skönt, ibland nästan liet för varmt. Jag måste fara utomlands snart igen.

jag och johanna i turkiet

Nu är jag trött som tusan, måste nog sova snart trots att klockan bara är tio. Men jag vill ju orka med hela dan imorgon :) Vi ska vara hemma hos Emma Hägg, hoppas verkligen att det blir roligt.
Nu ska jag krypa ner under täcket och fortsätta kolla Kinkdom of heaven, sen sooova. Ha en bra natt!
Puss&Kram /Alex

Kommentarer
Postat av: lottis och trasan

okeeej, lite kanske ;) men mest anton. fika imorogn? måste ju hinna ses iallfall, göra nå kul!

2008-11-14 @ 14:57:14
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0