Orkar inte

Orkar inte försöka nå mer.. Jag tror jag alltid försöker med fel saker, de är därför jag alltid misslyckas. Men de är ju bara vad jag tror :P Varför skulle man villja prata med någon som en vill prata med en. Jo för att  ibland är man lite dum i huvudet och man hoppas kanske på att saker och ting ska förändras. Eller att man i alla fall ska få en förklaring..
Men man får skita i det och försöka gå vidare istället.

Linn kommer hit ikväll och nu ska vi äntligen kolla Kopps som vi har tänkt göra jätte länge nu. Så ska vi vara busiga och köpa något gott också ;) Det går inte så bra för mig med det där att vara nyttig, men snart så ^^
Annars ska jag väl inte göra så mycket mer. Försöka plugga lite kanske, men de känns verkligen inte lockande..
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0