Planer ;P

idag har jag varit i skolan, sen for jag, linn och emma till mig och kollade kläder till i helg, sen har jag varit och hälsa på min kusin och flickorna och sen for jag en sväng till emma och hon testade fixa mitt hår och lite sånt :)
Idag i skolan bestämde amanda, maggi, jag, emma och linn att vi ska ut och så ska emma larsson också med. Så har de blivit bestämt att vi ska ha tjejkväll hos amanda eller emma larsson med kanske tacos eller nå annat, sjunga med singstar och bara ha det trevligt :) Sen drar vi iväg på krogen och har jävligt roligt! Sen så har jag, amanda och maggi bestämt oss för att inte bli så packade ;) Hehe.
Den här gången ska de bli lyckat för har alltid blivit för packad.. Så ska fast köra på festmetoden om så behövs :P
Menmen, nu borde jag försöka sova så jag orkar upp imorgon. Börjar kl 8 och det känns inte roligt.
Sov gott, puss&kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0