Splittrad

Jag känner mig helt hopplös.. Är både glad och nere, svårt att avgöra vad som är rätt och fel. Med mycket positivt kommer det med en del negativt och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Jag vet ju vad jag känner och tycker men ändå så funderar man om man kanske har fel. En jävla massa gåtor :P haha.
Igår kollade jag film med Åsa och Emma, sen så for vi och snurrade på stan med Amanda. Just nu sitter jag bara hemma och tråkar, kanske far in till Gällivare och är med Åsa och Amanda. Fast hade varit skönt att stanna hemma, basta och kolla en film. Men är så tråkigt att vara själv..
Annars idag så har jag varit med Linn hos hennes mor och fikat och kollat på Linns balklänning som hon har köpt idag. Mycket fin var den, hon kommer att vara så vacker på balen :) Måste börja leta efter en själv.
Sen åt vi pizza från La Guna och gott var de! Sen åkte jag hem och hade tråkigt..
Nu ringde Amanda så de blir iaf att jag far och är med dom, så ska kila nu.
Ha en bra kväll, puss /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0