Suck...

Dessa jävla tankar igen...
Jag har kommit på att jag inte hatar mitt liv, utan jag hatar mig själv för det är jag som gör misstagen. Vissa personer gör ju inte saken bättre, men det finns inget man kan gör åt den saken. Har tänkt igenom allt och nu ska jag försöka förbättra mitt så kallade liv. Tänka först och handla sen..
Akohol, vad är det bra till för egentligen? Visst man kanske har roligt och så vidare, men egentligen förstör det bara för alla. Hur många liv har inte förstörts och familjer blivit splittrade? För mig har det inte tillfört något annat än tillfällig lycka som är borta så fort man tar ett glas för mycket. Man tappar omdömet och det är då de flesta misstagen sker. De flesta av mina misstag har då skett för att jag just har tagit ett glas för mycket..
Jag kan inte skaka bort all ångest jag har fått genom åren och det tynger mig nå otroligt mycket... Det enda jag kan göra är att försöka gå vidare, men det är faktist inte det enklaste. Folk här i Gällivare vill inte förstå fast det är precis likadant för de flesta och det kan man inte heller göra någonting åt..

Nog om det, nu ska jag kila och deppa vidare. Kanske ta och äta något borde vara en bra ide :P
Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0