upp & ner, ner & upp

Hela jag är som en bergodalbana, kan inte styra mina känslor för 5 öre... Blev på bättre humör än vad jag var sist jag skrev, fixade med datorn som internet har fixat sig på och så har jag laddat hem lite musik å filmer eftersom jag inte hade något på den här. Skönt att ha en bärbar, för då kan man göra som jag gör nu och ligga i sängen. Linn kom förbi på en kaffe också vilket var uppskattat och trevligt :) Men nu igen så känner jag hur humöret är på väg nedåt.
Är det normalt att nästan gråta varje natt?
Nu lyssnar jag i alla fall bra musik och det brukar gröra mig på bra humör, kanske borde slå på en bra film också :)
Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Blir inte att träna för jag har blivit lite förkyld och jag vill inte att de ska bli värre.. Så kör väl på måndag.

http://www.youtube.com/watch?v=3sOQONJ18jI

En väldigt bra låt med Skillet, gillar rätt många låtar med dom :) Lyssna och njut! Synd bara att jag inte vet hur man får hit hela videoskitet :P Sov gott /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0