Whohoo!

Har varit och övningskört idag, gick faktist bra :D Roligt var det också. Mamma har äntligen vågat
släppa mig till Malmberget, lite jobbit att övningsköra med någon som är åkrädd..
Men imorgon blir det att övningsköra med Ellen hehe. Börjar ju som bli lite nervös, hoppas det går bra för mig.
Snart blir det dansen och sen ska jag med Amanda och några till och ragga lite ^^ Ska bli trevligt i alla fall.
Det gick bra på provet förresten, eller får nog G hur som helst haha. Nu ska jag byta om och kolla lite tv innan jag ska iväg. Ha en bra kväll!
Puss&Kram /Alex

Kommentarer
Postat av: lottis

duktig du är :) lycka till med ellen!

2008-11-19 @ 19:26:39
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0