Åh.. :/

Igen dans den här veckan heller, börjar bli lite irriterad när jag aldrig får dansa ;P Antingen har man för mycket i skolan eller något på själva dansen.. Hoppas verkligen att de blir mycket dans för min del nästa vecka!
Får väl dansa här hemma om inte annat haha ;)

Så nu har jag absolut inget att göra, som vanligt.. Börjar bli leds på det med. Allt känns som så blää bara.
Är varken glad, lycklig, olycklig, ledsen eller något annat. Är bara inget...
Vill att något roligt ska hända :) Vill se framsteg lite här och vars.

Men jag kan ju alltid dra täcket över huvudet och drömma mig bort ett tag.
Jag måste nog skaffa mig lite mer mod så jag vågar säga vad jag tycker och tänker.
Tror många saker hade förbättras i mitt liv då. Men vissa saker vågar man ju så klart inte säga ;b
För vissa svar vill man ju faktist inte ha..

Menmen nog om det :) Ska kila nu, puss


Kommentarer
Postat av: mela

tack ;) jo samma färg som lotta :) jag har noll bensin, har tänkt komma förbi med den, men jag tänkte jag kan ju skicka den med åsa ;)

2008-10-16 @ 12:39:34
URL: http://miikaaeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0