Äntligen :)

Nu är det lov och det är så jäkla härligt ^^ Fast Linn ringde och väckte mig lite tidigt men då sover man ju inte bort hela dagen. Igår var jag och skulle hälsa på min kusin som fyllde år, men han hade stuckigt ut i skogen till stugan, så jag, mamma och pappa satt jag pratade med min moster och andra kusin och käkade tårta. Mycket trevligt var det faktist :)
Sen for jag till Linn och kollade lite Idol och så där, var inte där så länge.
Idag blir det kanske att fara till Skaulo och hälsa på min kusin som ska flytta till Skåne. Hoppas det blir av för kommer ju inte att träffa henne säkert på ett bra tag..
Nu ska Linn komma hit så hundarna får busa och senare ikväll vet jag inte vad som händer, men där i mellan ska jag och Linn fara och träna i alla fall. De är viktigt att inte bli slö nu när de är lov ;)
Nu ska jag kila, kanske skriver senare.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0