Bära eller brista :)

Idag har jag och Linn pluggat tillsammans till provet i företagsekonomi som är imorgon. Gick faktist bra, så ska bara läsa igenom det en gång till. Sen får det bära eller brista ;)Hehe. När vi tog en paus från pluggandet for vi på Dollarstore och kikade lite. Glömde så klart att ta ut pengar som jag är skyldig henne.
Har ju beställt underkläder från H&M, en jätte söt spetts BH och tre par spetts trosor och Linn beställde också underkläder och en väldigt fin kofta där ifrån :)

For inte på dansen idag för behövde verkligen den tiden till att plugga. Lite tråkigt men :(
Man måste ju nästan prioritera skolan haha. Längtar till helgen så man får ta de lugnt och slippa tänka på skolan.
Imorgon kommer Lotta hem ^^ Då ska hon komma hit på en kopp kaffe och Linn skulle försöka komma samtidigt.
Blir nog mycket trevligt tror jag.

Jaja ska väl kila och kolla tv eller något, kanske ta och läsa igenom det där innan jag blir för trött..
Sov gott, Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: lottis

åh vad du längtar efter mig :) kul om linn kan komma också! hoppas jag får se dig i dina underkläder också, GRR! PUSS .

2008-10-08 @ 21:50:56
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0