Confuse

Tankarna snurrar i huvudet, vet varken in eller ut. Jag känner bara "poff! borta", haha om ni nu förstå vad jag menar med det. Varför ska allt vara så komplicerat? Fast jag kanske känner så bara för att saker och ting aldrig riktigt blir som jag har tänkt mig :P
Nåväl, idag ska jag då vara barnvakt från ca halv fem till halv tio. Känns tugnt, men jag kan ju inte bara sitta hemma och slöa hela tiden. Fast söndag ska ju vara en slödag.
Känns inte alls roligt med måndag imorgon.. Men då blir det hårdträning på gymmet och så ska Linn färga mitt hår :)
Skolfotografering på tisdag... Känns inte heller så där jätte roligt, men de är skit samma.

Här kommer lite roliga bilder från i fredags som Emma har fotat :)
-orka va seriös ;b hos linn linn och emma

Kommentarer
Postat av: lottis

vad söta ni är tjejer! :) kul emd skolfoto, eller inte haha! vet inte när vi har, aldirg hoppas jag!

2008-10-19 @ 20:44:23
URL: http://charmlottan.blogg.se/
Postat av: Åsa

waaaooow, party utan mig? kan inte varit lyckat ;) tsss.

2008-10-19 @ 22:11:33
URL: http://aawjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0