Dans

Idag hade jag då dans, det var riktigt roligt tyckte jag för nu kan jag de vi har lärt oss typ ^^
Nästa onsdag går vi vidare och lär oss nästa danssteg. Lääängtar!
Ska bli roligt att visa upp den, men pirrigt ;b
Imorgon är det en stor dag för Linn, önskar dig all lycka du behöver.
Vilket inte är så mycket eftersom du är så duktig :)
Tror den här helgen kommer bli helt okej, så där rolig och härlig. Blir de så blir jag glad hihi.
Känns tugnt att jag måste plugga snart, har prov på fredag.. Jag blir så arg på läraren också när vi inte har någon bok till den lektionen och ska försöka läsa hennes dåligt handskrivna anteckningar :/ Kommer gå skit på provet,
tycker hon hade kunna skriva anteckningarna på datorn åtminståne menmen.
Kollade finalen av topmodel nu ikväll och den kurviga modellen vann. Tyckte det var bra att hon vann och att hon är väldigt vacker :) Tycker inte ni det?

från top model 10

Nu måste jag ta och plugga... Ha de bra och sov gott!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: åsa

ne just ja, törnrosa ja. men har minsann sett typ alla andra, sådeså. Vi får se törnrosa någon dag

2008-10-01 @ 23:32:29
URL: http://aawjk.blogg.se/
Postat av: lottis

hon är väldans vacker, och helt rätt med en kurvig modell :) du ringde aldrig igår, bajsunge

2008-10-02 @ 08:55:35
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0