Fuck this shit

Fick G på provet igår. Nöjd med tanke på hur dåligt de gick haha. Nu måste jag bara få veta vad jag fick i Affärsekomomiprovet jag gjorde tidigare i vecken, eller var de förra..?
Blev en jävla skit kväll ikväll, men vad fan kan man göra.. På dan hade jag hur trevligt som helst med tjejerna.
Bra skoldag, lunch på Nyfiket, bara for runt på stan lite och sen tränade jag med Linn :)

Säger bara Fuck this shit. Allt är bara felfelfel och tror inte att jag kan göra någonting åt det...
Lika bra att fly någonstans typ ut i skogen och så tar jag med mig min stora vovve så slipper jag vara rädd.
Bara vara för mig själv och slippa alla jävla problem och känslor.
Hundar är så underbara egentligen. De är alltid lika glad att se en och älskar en villkorslöst. En riktig vän.

Nåja, ska väl fortsätta med att deppa och vara EEEEEMO.
I'm such a emo... ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0