Funderingar

Då har jag varit med Linn. Blev inte att kolla Smala Sussie men vi skulle ta de en annan dag :)
Blev kaffe, vofflor, massa prat och en biltur istället.
Trodde jag hade massa papercut på fingret men de är tydligen från mitt bälte :S
Får ta och fila ner den där vassa kanten, för började till och med blöda idag.

På hennes 18års fest ^^ haha

Jag känner mig så förvirrad, vet varken in eller ut... De är som dubbla budskap.
Hade varit bättre med lite klarhet.

Ibland är man inte ens värd att lära känna. Ibland är de helt fel när man har lärt känna mig.
Verkar vara nå fel på min personligheten... Har ingen annan förklaring.
Och om de nu är personligheten, hur fan ska man kunna ändra den, ändra den man är..?
Men man ska väl inte ens behöva gör de?
Äh skitsamma, folk får ta mig för den jag är. Gillar dom inte, fuck them.

Det som inte dödar en gör en bara starkare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0