Gym + annat :)

Då har man kommit hem från gymmet just för en liten stund sen. Jag och Linn har blivit riktigt hurtiga :)
Är ju på gymmet närstan varje dag nu, men imorgon blir de inte för att Linn jobbar och jag har dans.
Kör på den taktiken att äta och röra på sig istället för att svälta och bara sitta still.
I love food! ;D Haha, eller typ allt som är onyttigt.

Dagen blev som den blev, men nu mot kvällen blev de helt okej.
Gick rätt bra när jag övningskörde tidigare, så jag är stolt.
Nu har jag bara ett problem och det är vad jag ska göra nu :P Har så tråkigt när jag bara sitter hemma..
Har lust att kolla film, men det är så tråkigt att göra det ensam.
Nåja, vad fan kan man göra haha :)

Förresten är det ca 18 dagar kvar tills jag fyller 18! Hihi ^^

Ska kila om de är nå bra på tv, men först duchen.
PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0