Hatar måndagar..

Måndagar är den värsta dagen som finns, sen kommer söndag för då väntar man
ju bara på måndagen..
Sätter mig alltid i konstiga situationer, men de är väl för att jag inte kan tänka normalt.
Blää blää och åter blää känner jag just nu och det är inget ovanligt..
Att tänka positivt är inte så enkelt, inte för mig i alla fall. Eller det beror på vad det
handlar om i och för sig.

Gick bra att vara barnvakt igår, hon somnade tidigt och min kusin kom hem tidigt från jobbet.
Får se om de blir nå gym idag, men färga håret måste jag även om det betyder att jag
måste ta hjälp av spegeln.
Men får hoppningsvis får jag annan hjälp :)

Har inte så mycket annat att skriva för tillfället, förutom att jag inte vill fota mig imorgon :b
Menmen, sånt är livet. Pussss

Kommentarer
Postat av: lottis

längtar till din födelsedag, hihi ;)

2008-10-20 @ 19:46:37
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0