Helvetesjävlaskit

Jag ska inte beskriva hur jag känner just nu, för det innehåller ordet apballe...
Började känna så igår kväll och det har inte gått över ännu.
Nu är det bara 6 dagar kvar tills min födelsedag men har inte ens lust att göra något.
Som en person sa till mig: Ett tag är går det bra, sen verkar det bli sådära av någon anledning. Och så är det ju... Men sen fick jag lite peptalk och jag har blivit på lite bättre humör :)
Har varit och tränat själv idag, för när folk velar brukar det inte bli av. Så tänkte "vafan, lika bra att fara än att bara sitta hemma och slöa och ta tråkigt". Då har man ju mer tid för att göra saker. Frågan är bara vad :P
Blir det att jag bara sitter hemma igen och inte har något att göra vet jag inte vad jag tar mig till..
Nånå, ha det bra eller något :)
Puss

Kommentarer
Postat av: åsa

jag gillar apballar, alex :)tell me how you feel baby

2008-10-28 @ 22:53:24
URL: http://aawjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0