Lördag

Fan vilken kväll det blev igår alltså :P Roligt men det blev lite för mycket om jag säger så.
Jag och Linn skulle ju kolla film men vi kände för att göra något lite mer busigare :)
Får se då om det blir att kolla filmerna idag eller om vi känner oss för att vara riktigt busiga.
Fast känner mig lite för trött och seg för bus haha.

Känner inte för att vara barnvakt imorgon men nu har jag ju slösat bort massa pengar på kinamat
och när vi var och busade.. Så behöver verkligen dom där pengarna.
Och hon är ju så söt och snäll :) Skönt när hon typ vill sitta och borsta mitt hår och göra flätor.
Nefan, nu måste jag göra något. Kan inte bara sitta och sega hela dan.
Pussciao

-Orka vara seriös
-Orka vara lycklig
;b

Bara 14 dagar kvar hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0