Lördag :)

Dagen började med att jag försov mig, hade en halvtimma på mig att göra mig i ordning för Luleå och jag hann! :D
Väl i Luleå så gick jag och Linn på klädaffärer medans Daniel och Robert for och tittade på annat.
Vi hittade några fina saker och efter någon timme så åt vi och så bestämde vi oss för att fara till Haparanda.
Men först till Torneå för att handla lite på Alko. Sen bar det av till IKEA och sen en lång bilresa hem till Gällivare..
Mina inköp blev
  • en mörkrosa stickad kofta från H&M som var i onesize (finns ingen bild på den)
  • en turkos t-shirt från H&M
  • en svart skjort/klänning från Gina (hittar ingen bild)
  • tre par spetstrosor från Gina (finns ingen bild)
  • ett rör med twix från IKEA
från H&M från IKEA

Resten av dagen blev mycket rolig med film, massa prat och trevligt sällskap :)
Den här helgen blev så där bra som jag hade hoppats på hihi. Får se vad som händer imorgon,
men skulle gissa på att träna med linn, ta de lugnt och kanske kolla någon film med Åsa.
Det skulle vara en bra avslut på en bra helg i alla fall ^^
Nu ska jag sova för jag är astrött. Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: lottis

kul med lite nya kläder :) om man ändå hade råd med det, haha!

2008-10-06 @ 21:55:42
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0