Hihi

Har varit en helt okej dag idag, tappade bara humöret en gång. Men jag har ju mina orsaker..
Vänta och se bara, jag kan också säga ett och annat ;b Bli lite av en bitch med andra ord.
Jag har blivit lite gladare nu faktist och fick höra idag att jag ser mycket gladare ut. Det känns som att saker och ting börjar gå mot ljusare tider, men de är farligt att säga så för de brukar oftast vända för mig just efter jag har sagt de... Hoppas att det inte blir så just den här gången.
Det är i alla fall så roligt att jag har börjat umgås mer med lilla limpan ;) Känns som att hon förstår vad jag menar, jag vet att jag kan säga allt till henne utan att de kommer ut och att hon
inte dumförklarar mig haha ^^
Mina tankar kan ju vara lite smått konstiga så där ibland.

Jag vill att de ska bli lika rolig nu till helgen som kommer som det var nu ihelg.
Man får försöka i alla fall :)
Men tjejerna vill fara ut och jag ska nog vänta tills jag fyller år..
Är ju faktist bara 26 dagar kvar! Hihi.
Ni förstår inte hur mycket jag längtar ;b
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: lottis

jag önskar jag bodde lite närmare, för jag vill också lyssna och förstå, och kanske pussa lite på dig :(



men hallå, jag kommer hem till helgen jöö. vad ska vi hitta på måntro?

2008-10-06 @ 21:57:04
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0