Nu är jag helt slut ;b

Skön skoldag för hade bara en lektion, lunch hos Linn, shoppande till mina protein smoothies, hårdträning med Linn på Kupan, käka middag, for på dollar och köpte en stav mixer,
dansadansadansa och nu sitter jag här :)
Rätt skön dag, men synd att kvällsplanerna inte blev av.. Så blir nog en kopp te och en macka,
kanske nå bra tvprogram eller film.
Imorgon blir de hårtråning igen men lite längre från och med nu bestämmde jag och Linn :)
Måste ju komma i fit till min födelsedag haha ;) Som är om 10 dagar förresten!
Ska nog se lite South Park ikväll, den är så bra när man är trött ^^
Nattinatti, puss

haha

Kommentarer
Postat av: lottis

ni är så hurtiga! :) sett nå resultat ännu? :D

2008-10-22 @ 21:22:48
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0