Skit internet

Har inte haft internet på 2 dagar men nu har min bror och hans kompis lyckats få igång de. Fast krånglar gör det så försvinner säkert snart igen :b Måste ta darton till min kusins sambo så han får hjälpa mig att formatera om den.
Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag fyller år! :D
Men det blir att jag och mina vänner far ut på fredag pga krogens konstiga åldersgräns på lördag :P
Så då blir de förfest här hemma hos mig med lite maskerad. Kommer bli rätt roligt tycker jag :)
Hoppas bara nu att allt går enligt planerna och att det blir lyckat.
Snart kommer Linn hit och så ska vi baka till lördag när alla släktingar och så klart vänner ska komma och fika. Men hon har så fullt upp hela tiden med jobb, vovven Ebba och massa annat ;b
Hon måste lära sig att ta de lugnt och inte planera så mycket. Annars bränner hon ut sig snart ;)
Nu ska jag kila och förbereda lite för bakandet.
Ha de bra! Puss&Kram

Börjar bli jävligt leds och förvirrad, skämt måste man tåla om man ska prata med mig.
Orkar inte anstänga mig nå mer i alla fall för de verkar inte bli någon förändring hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0